به نام خداوند جان آفرین حکیم سخن در زبان آفرین

سلام!laugh

 

خوش آمدید!

 

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است.

 

 

Hello!

 

welcome to my blog!

 

please cite the blog if you want to use the content.

 

۳
پوریا امرالهی
۲۹ آبان ۰۱:۴۱

فکر نمیکردم کسی بدونه کشکول چیه

من کشکول شیخ بهایی رو دارم😅

خیلی غمگینم این چند روز...

پاسخ :
چه خوب^-^
چرا غمگینی؟
پوریا امرالهی
۲۹ آبان ۱۲:۱۰

سلام مجدد

مسخرگیش اینجاست که حتی تو لیست پیوندهای وزانه هم نمیتونم بیارمت

بلاگغا این وبسایت رو اسپم میدونه

پاسخ :
آره میدونم=))
بلاگفا با بلاگ دات آی آر مشکل داره=))
اشکالی نداره که لینک نکنیD:
پوریا امرالهی
۰۸ آذر ۱۱:۱۴

چرا اینجا فعالیت نمیکنی؟

پاسخ :
هنوز موتور وبلاگ گرم نشده=))
سایوری
۱۸ آذر ۱۵:۰۰

عر اومدم

خوبی؟

گفتی تعریف کنم خب منم کنکوریم الا😐😂

تو این مدت کلاس زبان رفتم درس خوندم رل زدم و... 😂

تد چی؟! 

پاسخ :
سلام :)
بسلامتی:)
منم کارشناسیم رو گرفتم و دارم ارشد میخونم:)
چوی زینب دمدمی
۰۴ فروردين ۱۱:۳۲

سلاممم!

آیریس...میگم  پی دی اف این فن فیکه برای من باز نمیشه:/

باید چی کار کنم؟

پاسخ :
سلااااااام!
اینجا هم وبلاگ زدی؟D:
هیچ کدومشون باز نشدن؟
چوی زینب دمدمی
۰۴ فروردين ۱۳:۳۶

آره.زدم ولی خب تقریبا همون پستاییه که تو وب اصلیم میذارم.

هنوز نتونستم باجو بیان راحت باشم! اونجا بیشتر خودمم!

دومی اصلا برای من نیومده:/

آیریس میخوامشون😭گریهTT

پاسخ :
میفهمم چی میگی D:
ای بابا 0-0
بذار دوباره میفرستم برات.
چوی زینب دمدمی
۰۴ فروردين ۱۸:۱۰

آیریس فکر نکنم مشکل از فرستادن تو باشه!

توپی دی اف خوانم کلا نمیاد:/و وقتی میرم توی دانلود ها هم میگه این فایل باز نمی شود:///

پاسخ :
فایل اول فرمت word بود زینب اما این دومی pdf میباشد الآن کامنتم برات اومد؟
چوی زینب دمدمی
۰۴ فروردين ۱۸:۵۴

آهاااان پس بگو چرا نمیومد!!!

این یکی اومددددد^__^جیغغغغغغ!

مرسی😍❤

پارت یکشه دیگع؟

پاسخ :
ساری *_*
خب خدا رو شکر=))
خواهش میکنمD:
آریD:
چوی زینب دمدمی
۰۴ فروردين ۱۹:۰۰

عه ساری چرا!😅😘😘😘

پاسخ :
شاید چون شخصیتم NF هست؟ =))
چوی زینب دمدمی
۰۴ فروردين ۱۹:۱۴

راستی آیریس..انیمه ی بانگو وان رو می بینی؟

خیلی کیوت وحال خوب کنه*---*هرقسمتشم 11دقیقه ست.قرص انرژی💖

پاسخ :
آره چند قسمت اولش دیدم D:
بقیه اش رو گذاشتم با خواهر گرامی ببینم ^^
اون قسمت مسابقه رقصشون خیلی خوب بود=))
داستان ترسناک گفتناشون هم خیلی خنده دار بود=))

چوی زینب دمدمی
۰۴ فروردين ۱۹:۲۸

منمNFهستم!یعنی زیاد معذرت خواهی میکنیم ما؟

وای پس دیدیش^^اصلا خیلی خیلی کیوت وکاواییه*-----*

وای قسمت رقصشون😂پس شاهکار رئیسو دیدی😃😂😂

قسمت مهدکودکشونو هم اگه ندیدی حتما ببین من رسما سرش مردم انقدر ناز بودنTT

پاسخ :
میگن INFJ ها و INFP ها زیاد معذرت خواهی میکننD:
آره با نمکه، دازای نمکشونه=))
رییس فوکوزاوا همه چیش خوبه،رقش، اخمش، لبخندش =))
باشه D:
چوی زینب دمدمی
۰۴ فروردين ۲۰:۲۱

نه واقعا. من معذرت خواهی ‌‌‌‌...معمولا نمیکنم.مگر اینکه واقعا مقصر باشم.وگرنه...همیشه ذهنم سعی میکنه خودشو توجیه کنه ..‌‌که بگه همشم تقصیر من نبود... که شماباعثش شدین وازاین حرفا:/

وای دازای که خیلییییی خوردنیه!میخوام بذارمش لای نون خامه ای بخورمشπ___π

البته همشون نازن.

آره واقعا موافقم‌.حتی رقصش هم ابهت داره😂😂

راستی آیریس چرا چویا اینجوریه تو داستانت؟چویا رو نمیتونم این شکلی تصور کنمممTT

*وی فقط دوصفحه خوانده://*

پاسخ :
من در هر صورت یه طرف ماجرا رو به خودم ربط میدم همش معذرت خواهی میکنم =))
یبارم یکی خیلی دعوام کرد، گفت اینقدر بخاطر همه چی خودتو مقصد ندون:)
دیدی میخواست مارشملو بشه؟=))
 آررررههههه هیهیهیهی ^_^
 چطوره مگه؟ =)
توی پارت اول هیچ چیز خوبی درباره مافیا نمیخونی خودتو آماده کنD:
سعی کردم طبق تعریفای کافکا پیش برم، چویا رو که قسمت اوا دیدی چحوری معرفی کرد:)
چوی زینب دمدمی
۰۴ فروردين ۲۱:۴۲

نه بابا...اتفاقا من انقدر مغرورم که کلا هیچی=/

همش فکر میکنم خودم مظلوم واقع شدم!

اما بی انصاف هم نیستم.واقعا اگه مقصر خودم باشم قبولش میکنم.

وای آرههه خیلی جیگره اصلا^---^چون میخواد مارشمالو بشه باید خوردش دیگه😃که خوشحال شه.

تازه تو اون قسمت مهدکودکیه یکم مظلوم شده بنده خدا😅

نههههه نهههه با چویا وآکوی من این کارونکن آیریسπ_______π

آوا؟آوا همونی بود که مال کونیکیدا بود دیگه؟مگه چویا چش بود اونجا بچمممم؟

یا نکنه آوای دیگه ای داره؟

اصلا به چویا به این مظلومی میاد بدجنس باشه؟نه واقعا؟

مشکل چویا فقط اینه که کنترل اعصابشو نداره وفکر نمیکنه:|اونوقت راحت میتونن کاری کنن که طبق میلشون رفتار کنه:/

پاسخ :
=))
خب همین که بی انصاف نباشی خودش خوبه D:
منظورم فصل اول بود؛ معرفی کافکا توی فصل اول از چویا و آکو جالب نبود که قسمت اولی که آکو رو یددیم زد کلی آدم کشت0-0
من بد جنس نشونش ندادم که=))
شاید ساده باشه ولی مظلوم نیس از پس خودش برمیادD:
یس یس مشکلش همینه از اون آدماست که خیلی راحت میشه رگ خوابشونو پیدا کرد هیهیهیهی
چوی زینب دمدمی
۰۴ فروردين ۲۲:۲۰

البته اینم بگم...یه مشکل خیلی بدی که دارم اینه که همش حس میکنم یه اشتباهی کردم ویکی اژ دستم ناراحت شده:////

مثلا یه کلمه ای گفتم که اون طرف روش حساسه:/دقیقا بعد حرف زدن یا نوشتن کلی از این افکار به سرم میزنه وتازه همیشه هم اشتباهن ولی باز دفعه ی بعد بازم ازین فکرا میکنم•----•

اون بنده خداهم راست گفته خب.یعنی چی همش خودتو مقصر میدونی؟یکم دیگرانو مقصر بدون😂😅خخخ

 

آیریس...آدم نباید انقدر طرف آژانس باشه خب😂هردوشون باهم وگرنه من از هیچکدوم خوشم نمیاد اگه دعوا کنن😂😅😃

 

پاسخ :
میفهمم چی میگیی=))
جدیدا سعی میکنم دنبال مقصر نگردم بجاش به فکر حل مشکل باشمD:
خوندیش کامل؟
چوی زینب دمدمی
۰۵ فروردين ۱۶:۱۸

راستی اینم می خواستم بپرسم.مانگای فصل چهارو خوندی؟

پاسخ :
بلی بلی
چوی زینب دمدمی
۰۶ فروردين ۱۵:۵۵

هممم آره آکوتاگاوا خیلی بد معرفی شد ولی چویا نه واقعا.من فقط ازش بدم اومد چون اصلا دلم نمی خواست همچین شخصیت رومخی تو داستان وجود داشته باشه:///حس میکردم از اون شخصیت هاییه که رومخ واضافه ست-___-

چون من خودم قبل از اینکه چویا به انیمه وارد بشه بهش حس بد داشتم وکلا نمیدونم چرا دوست نداشتم این اصلا باشه😂😂

ولی امممم واقعا اگه تصور اون جوری ازش نداشتم ...چویا کلا هیچ وقت منفی نشون داده نشد.بنظر من.

آره آکوتو دسته بندی های من یه شخصیت خاکستریه متمایل به سیاهه ولی چویا نسبتا سفیده.

بدجنس واینا روکه نمیدونم ولی عین این چطوری بگم ...وای کلمه شو نمیتونم بگم ولی خب😅😅باچویایی که من میشناسم کلییی فرق داره😂

 نه بنظر من مظلومم هست اونم خیلییییی.بخاطر اینکه خیلی تنهاست وخیلیم وفاداره اما چون خیلی شلوغ وعصبیه هیچکس این تنهاییش وقلب صافشو نمیبینهTT

و آه من واقعا اینجور شخصیت هارو دوست دارمT-------T

عه نه بابا تمومش نکردم که😃😅😁

 

واقعا خوندیش؟پس شخصیت های جدیدو میشناسیییییی^--^نظرت چیه درباره شون؟من مطمئنم سیگما از اوناست که قراره بره توقلب من ولی خب نمیدونم در چه حدی😂

پاسخ :
وای خدابا من این نظرتو جواب نداده بودممممم-_-
خیلی عذر میخوام-_-
خب نظرت برام خیلی جالب بود چون برعکس تو به دوستام که داده بودم بخوننش میگفتن آکو و چویا رو خیلی ملایم تر از انیمه نشون دادم:)
بنظر من فقط وقتی دازای میره روی اعصابش عصبی میشه و در مورد قلبشم نظری نمیدم فقط میدونم یکی با مقام اون توی مافیا اعمال خیلی پاک و تر وتمیزی نداشته، مثل گذشته دازای یا کیوکا و یا اینکه دلیل پیشرفت نکردن اوداساکو این بود که دست به اسلحله نمیشد.

آره همه شخصیتاشو بجز ناول های فرعی میشناسم=)) نظر بدم اسپویل میشه D: در مورد سیگما هم نظر بدم بازم اسپویل میشه=))
ولی من خودم شخصا نسبت بهش خنثی ام، نه دوست دارم و نه ازش بدم میاد:)
ولی در کل دلم براش میسوزه و وجودش باعث شد بیشتر از فیودور بدم بیاد و منزجر بشم.
چوی زینب دمدمی
۰۴ ارديبهشت ۱۶:۴۶

سلام*--*

آیریس دوباره برگشت😂😍✌

جدی؟من بنظرم خیلی وحشتناک تر از تو انیمه بودنننTT

خدایی از چه نظر ملایم تر بودن؟چویا مثل این زور گیرا بود😂😂😂😂😂

ولی اعضای آژانس همه شون عین واقعیتشون بودن مخصوصارئیس  فوکوزاوا که واقعا دیده میشد ومن بهت شک کردم نکنه تو واقعا از نزدیک ملاقاتش کردی؟😅

لحظات طنز،معما ها،توصیفات،همه شون خیلی خوب بودن!

از شخصیت های جدید هم من از یونا خیلی خوشم اومد هرچند که نمیشناسمش خوب ولی حس وحالش از اوناییه که قشنگ میتونم درکشون کنم حتی قیافه شم میتونم تصور کنممم وخیلی خوبهههه فقط نمیدونم رابطه ش با دازای چیه که انقدر باهاش صمیمی عه وامیدوارم تو پارت بعد بتونم بشناسمش بیشتر^^

خب درمورد چویا...ببین هیچ آدمی بی گناه نیست وتوی دنیای قصه ها که دیگه بدتر!

من منظورم این نیست که کاملا پاک وبی گناهه ...مخصوصا کسی که هنوزم تو مافیاست!اما میدونم با وجود اینکه انسان نیست از خیلی از کارکترهای دیگه انسانیت بیشتری داره...این چیزیه که توش دوست دارم!TTچویا یه پارادوکس خیلی جالبه!همه چیزش!

این بچه گذشته ی خیلی خیلی بدی داشته،ولی اینا ازش یه هیولا نساختن ومن از همین موضوع خوشم میادTTاگه بگم منو یاد آتسوشی میندازه منو نمیزنی؟😂ولی من حس میکنم میتونن دوستای خوبی بشن!هم گذشته شون مثل همه،هم ماه تولدشون،وهم حتی...

همین که حتی وقتی بهش خیانت میکنن باز هم نمی تونه دست از وفاداریش بر داره وبقیه چیزها!

بعدم یه جاخونده بودم چویا کارش آدم کشتن نیست آدم کشتن بیشتر جزو کارای آکوتاکاوا وگروه مارمولک سیاهه(اسمش این بود؟😂آخه توی مستر سان شاین هم یه گروه آدمکش دارن اسمش اژدهای سیاهه!😅ودرکللل اصلا نمیتونم یه شخصیت خاکستری بدونمش!!

ناول هایی که درمورد چویا هست روخوندی؟من دارم ناول پونزده واستورم برینگرو میخونم!اونجا خیلیییییی جزئیات بیشتری نسبت به انیمه درمورد چویا هست.

 

از اسپویل نترس منی که الان میبینی کسیم که مانگارو خوندمممم😂😂😂

وایییی؟دوستش ندارییی؟من عاشقش شدممممTT

اصلا خیلی...اینکه خونواده میخواد..‌غمگین بودنش...همه چیزش محشره😍

پاسخ :
یاهاهاD:
خب خدا رو شکر آژانس خوب بوده=))
آخی فوکوزاوا گوگولی*-*
خب در مورد آنسوشی و چویا نظری نمیدم ولی بنظرم آتسوشی میتونه با همه دوست باشه=))
آری گذشته اش سخت بوده، فکر کنم همه رو خوندم بجز استورم برینگر، اومده بیرون بالاخره؟
خب اگر آدم کش نباشه نظرم در موردش خیلی تغییر میکنه=))
مارمولک بودD: ولی اژدها بهترهD:
خب خوبه با خیال راحت اسپویل میکنم=))
نه دوستش دارم، نه ازش بدم میاد ولی دلم براش میسوزه فیودور خیلیییی بدجنسه که اونجوری اون بیچاره رو بازی داد، بدون هیچ خاطره ای، اصلا نمیدونه وجود داره یا فقط بازیچه یه کتابه، 0_0
خیلی گناه داشت0-0
دیدی نیکولای زنده است؟0----0
بعد دیدی رییس انحطاط فرشتگان کی بود؟-_- کلی بد وبیراه بارش کردم، آخه لامصب فوکوزاوا بهت اعتماد کرده بود، زیر دستات، همه! به غایت نامرده-_-
چوی زینب دمدمی
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۱۱

توی بانگو وان،یه قسمتش هست،آتسوشی وچویا باهم رفتن سینما(یعنی اتفاقی همودیدن اونجا)وتو آسانسور گیر میفتن باهم و...😂خیلی باحاله!

استورم برینگر،فکر کنم فقط ژاپنیش هست.یه پیج داره ترجمه ش میکنه ومن از اونجا میخونمش!

آه آیریس انقدرررر دلم میخواد تو مستر سان شاینو ببینییییی،میخوام نظرتو درباره همه شخصیت هاش بدونمTT

نمادین ترین شخصیت هایی هستن که تاحالا باهاشون آشناشدم!

آره،کی توی کتاب نوشتتش این بدبختو؟؟

انقدر دلم میخواد یه روز برم کازینوش...😂میخوام کتابو بر دارم ویه خانواده براش خلق کنم^^خخخخخ😅

آره زنده ست...معلوم بود نمیمیره این بشر!

آره آره! وایییییی اون-___-من همیشه اسمشو میشنیدم اصلا نمیدونستم کیه وچیکاره ستتتت!همه بهش فحش میدادن بعد من میگفتم مگه چیکار کرده؟😂

ولی الان دیگه ازخط قرمز من گذشتهTTدیدی با آکوتاگاوای من چیکار کرررررررددددد😭😭😭

تنها کسی که میتونه حقشو بذاره کف دستش ناتسومه سنسیه!😅

ولی از تاچیهارا خیلی خوشم اومد اینجا!منی که همیشه فکر میکردم تاچیهارا خیلی اسکله😂

ولی الان برام سوال پیش اومد،اگه تاچیهارا پلیسه پس چطوری تو مافیا آدم میکشه؟•---•

پاسخ :
آره خوندمش D:
اون قسمت هم که با کنجی رفتن غذا خوردن خوندم=))
پس باید صبر کنم!
میذارمش توی لیست فیلمام D:
من بودم براشش یه خانواده بزررررگ درست میکردم توی یه مزرعه بزرگ تر=))
لامصب روانی-_-
خخخخخخ^^
آره دیدی؟ اون دفعه میخواستم اسپویل کنم همین بود! چپتر جدیدش نیومده؟ آکوتاگاوا چی شد؟ هیگوچی چی شد؟
گربه سنسیD:
آاااااااررررره منم از تاچیهارا خیلی خوشم اومد و حتی خوشم اومد که تیر ماهیه=))
نمیدنم برای منم سواله!
چوی زینب دمدمی
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۱۲

توبازمعدرت خواهی کردی؟

آیریس اینو دیدم قشنگ یاد تو افتادم😂


👩🏻‍💻 مصاحبه شغلی یه #INFJ 👩🏻‍💻

✍🏻صاحبکار : برای چی میخواید توی قسمت خدمات مشترکین کار کنید؟ 

🐈 INFJ :
🐈 خب راستش من توی معذرت‌خواهی برای چیزهایی که حتی تقصیر خودم نیست خیلی خوبم. 🙂

◈➜ [ @FARSIMBTI ] 💠࿐

پاسخ :
الآن باز میخواستم معذرت خواهی کنم =))
آره خودمم=))
عااالی بوود=))
چوی زینب دمدمی
۰۶ ارديبهشت ۲۳:۱۲

ها؟خوندی؟مگه خوندنیه؟مانگاشو میگی؟😂

انیمه شو ببین خیلی قشنگتره^^

نه نیومده.فکر کنم چندروز دیگه بیاد!

کافکا اگه با آکوتاگاوا ی من کاری بکنی هیچ وقت نمی بخشمت-___-

عه تیر ماهیه؟😅

 

 

معذرت میخوام که همیشه معذرت میخوام=)))خخخ

پاسخ :
نه اشتباه گفتم-_- ولی چند قسمتشم خوندم...با انیمه اش فرق داشت یه جاهایی.
دیدم کاملD: چقدر قسمت آخرش قلب بشکن بود.
چقدرررر دیرررر میاااااااد!
این انیمه ها کلا اینجورین یهو میزنن تو ذوقت-_-
آرهD:
چوی زینب دمدمی
۰۶ ارديبهشت ۲۳:۲۳

یکی دیگه هست جدای بانگو وانه.اسمش بانگو آنتولوژیه!

چقدر اینا زیر شاخه دارن!ماشالا واقعا😅نمیدونم نویسنده هاشون مغزشون از چی ساخته شده!

هعی.منم آدمم اینا هم آدمن خب😭

ولی خوبه من خوشم میاد چیزی که احساس کنم می تونم باشخصیت هاش زندگی کنمTT

آخر بانگو وان؟من هنوز قسمت آخرشو ندیدم ..ولی اون حرف دازایو میگی؟

ایده هایی که تو بانگو وان بود بیش از اندازه کیوتتتت بودننننن*---*

فکر کنم هریه ماه یه چپتر میاد😅

نویسنده های ژاپنی اکثرشون سادیسم دارن کلا.روحیه ژاپنی ها خشنه! :|

پاسخ :
اینی که گفتم با چویا و کنجی با هم غذا خوردن مال بانگو آنتولوژیه=))
دیگه اینقدر زیر شاخه میذارن که آدم گم میشه=))
همشون انیمه میشدن که دنیالشون نگردیم خوب میشد. آری همان!
خیلیییی! کلا دید آدم نسبت به کارکترا عوض میشد=))
خیلی دیره-_-
میگن بعضی کشورا زنن و بعضیا مرد، بعضیا لطیف ترن مثل سوییس و پرتقال و اینا بعضیا خشن ترن مثل ژاپن و آلمان که به تاریخ و سختی هایی هم که کشیدن مربوط میشه.
ولی وجدان کاری مردمشون خیلی بالاست و بانمکن.
چوی زینب دمدمی
۰۶ ارديبهشت ۲۳:۴۰

میدونم!😅

مثلا کره ای ها وداستان هاشونو وسریال وهمه چیزشون خیلی لطیف ومهربونن.کاملا برعکس زاپن.

ولی خدایی یعنی چی بعضیا زنن بعضیا مرد؟ما زن خشن داریم ومرد لطیف!چه کلیشه ای-___-

آره.منم ژاپنیارو خیلی دوست دارم.از روحیه های سفت وسخت ومسئولیت پذیر خیلی خوشم میاد.قوی هستن.توی داستان پردازی هم که دیگه نیازی به گفتن نیست چقدر می پسندمشون.ولی خیلی کارهای بدی در حق کره ای ها کردنTTتو مستر سان شاین هست😂

البته من قضاوت نمیکنم.نبودم که همه جزئیاتو بدونم.سیاست یه کشور هم هیچ ربطی به مردم بی گناهش نداره.

پاسخ :
آره D:
خب توی روابط بین الملل اینجوری میگن، میگن کشور های مونث نقش واسطه و تلطیف کننده رو بازی میکنن ولی کشورای مذکر جنگ راه میندازن=))
منم از مدیریتاشون و روحیه تلاشگریشون خوشم میاد. هر وقت تنبل میشم یه انیمه میذارم بعد میبینم شخصیت اصلیش چقدر سرسخت و تلاشگره انگیزه میگیرم=))
آره تاریخ هیچ کشوری سفید نیست، امیدوارم نامه عمل ما مثل تاریخ نباشه=)
آره دیگه بنظر من اکثر مردم بدون سیاست دوست دارن با صلح کنار هم زندگی کنن. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About Me
کشکول همان کوله پشتی امروزی هاست که صوفیان ودرویشان با خود حمل میکردند و داخل آن همه چیز از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا میشده،شیخ بهایی هم در حوالی قرن دهم ویازدهم همیشه قلم و کاغذی همراه خود داشته که مطالب جالب و مفیدی را که یه چشم و گوشش میرسیده، در آن ثبت می کرده و چون این مطالب، بدون نظم و ترتیب و فصل بندی در پی هم می آمده، نام آن را کشکول گذاشت .حال اینجا هم کافه ای مجازیست به همان کشکولی!در هر گوشه اینجا به چیزی برمیخورید از شعر و ادبیات گرفته تا ترجمه و موسیقی و غیره!امید است برای شما مفید واقع شود،کشکول زندگیتان پر از مهر و مهربانی!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان